Dah berapa orang datang menjenguk

8 Ogos 2010

Soooo Excited....


Belgium? Ape motifnya aku letak bendera Belgium kat sini??? ada ape kena mengena ke dgn org sana? Ke ada perancangan terkini nak ke Brussels hujung tahun nie??? atau telah diarah bertugas kat sana??? (amiiiinnnn kalau betul jadi kenyataan)

sebenarnya aku teruja petang tadi, bila aku nak update blog aku yg tak seberapa meriah nie, aku terkejut tengok, salah sorang pelawat aku dtg dr luar negara. buakan calang2 lagi , yup dr Belgium plak tu.. tu yg mcm terlebih dos sengih ni.....

sbnarnya niat aku buat blog nie utk diri sendiri, tak sangka skrg nie ramai yg sudi mengunjungi termasuklah kepada anda semua..

so dengan ini aku akan lebih rajin lagila meng'update' aku punye cerita nie.. dan aku berharap sangat2 yang ada org yang akan sudi mengkritik aku demi kebaikkan bersama....

hingga jumpa lagi.. holalalalala :p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan