Dah berapa orang datang menjenguk

9 Ogos 2010

Jota Joti

Minggu lepas, 6-8 Ogos, aku ada joint aktiviti JOTA JOTI nie. Aktiviti nie dibuat kat wisma pengakap. banyaklah benda2 baru yang aku belajar masa tu. tapi yelah otak aku nie dah tumpul agaknya nak menerima benda2 baru. susah aku nak hafal semua benda. tapi aku enjoyla spanjang aktiviti tu.


mahal bedge ni

baca kat bawah nie. aku petik dari blog orang lain ni :

"JOTA dan JOTI adalah acara tahunan di mana ahli ahli Pengakap dan Pandu Puteri di seluruh dunia akan berhubung di antara satu sama lain dengan menggunakan radio amatur dan Internet (Internet-Relay-Chat atau IRC). Ia dikira Jambori sebenar di mana Pengalaman Kepengakapan ditukar-tukar dan idea-idea dikongsi, menyumbang ke arah persaudaraan Pengakap Sedunia."


wah... no komen


Jadi banyak juga yg aku buat masa nie, tapi takla aku pandai nak bagi tau.. So enjoy tengok gambar ajela ye.....

tunjuk skit


puas aku nak menghafal semua morse kod nie


nie la bendanya radio amatur


wah sempat bergambar kat satu stesen bergerak nie


senyum skit...


once a scouts , always a scouts


holalala

Tiada ulasan:

Catat Ulasan