Dah berapa orang datang menjenguk

17 Ogos 2010

Kereta Idaman....

Antara impian aku dalam masa depan, nak beli kereta. yang macam mana?? kat bwah nie antara kereta idaman yang aku minat. tapi tak taula kalau2 masih ada kat pasaran lagi.

  1. Kereta James Bond dlm filem The Spy Who Loved Me

kereta nie yang bestnya, boleh jalan kat darat dan dalam air. dah macam kapal selam pun ada gak. kalaula ada lagi kat pasaran, berapa agaknya harganya ye?????



2. Kereta Batman

kereta nie memang best, kalis segala gala senjata yg ada. yg paling bestnya, kala traffic jam, boleh tukar jadi motor plak. bleh????

3. Mustang 1966

Memang nampak klasik sangat2. aku suka kat bentuk dia yg tajam2 kat bahagian belakang tu... dapatla dalam kereta tu ada kipas kecik yang comel lagi menyejukkan. ok tak???

4. Big Foot

Ha yg nie, org tengok pun takut. sooooo aku tak akan dibuli kalau ada kat jalan raya.. terbayang macamana kalau aku bawak kat highway, mesti banyak kereta lain yang berkuak takut kena lanyak ngan aku nanti. hehehehe


5. Waja

yg nie mmg aku minat gak. yelah sebagai rakyat Malaysia, kita kena berbangga dengan barangan buatan negara kita kan.......






agak2nya yg mana satu aku mampu miliki dlm masa terdekat nie??? doa2 kanlah ye... moga2 impian aku tercapai jugak nanti walaupun agak nampak mustahil dan melampau sangat2.

tapi sblum tue, kena kerja kerasla.. kena rajin menabung moga impian jd kenyataan. mari kita layan lagu nie. aku minat pasal kat sinilah bermulanya dunia imaginasi kereta aku bermula. Citer james bond, selain dari aksi ngan awek yg cantik, ianya juga memaparkan kereta yg canggih. dari dulu sampaila sekarang nie... layan ye... holalala















2 ulasan:

  1. Insyaallah... maybe salah satu akan zarasa miliki.. apa2 pun bersyukur apa yang dapat erk...

    kete no 1, 2 dan 4 tu mungkin x dapat nak miliki di Malaysia kan.. xpe.. beli model je..

    ataicha pun suka bigfoot..
    azam nak miliki nya masa umur sekolah rendah dulu.. tapi sekadar miliki kete mainan je.. ahaks.. ni terpengaruh masa kecik2 dulu.. cool.. satu2 kete leh naik kete lain.. so x yah risau jem ke apa.. ahaks..

    BalasPadam
  2. time kasih atas saranan dan ulasan itu

    BalasPadam