Dah berapa orang datang menjenguk

23 Ogos 2010

Banjir...

banjir datang lagi... kali ni ia datang pada bulan puasa ni... rasanya kali terakhir banjir melanda awal tahun lepas, so dah nak hampir 2 tahun, baru ia "mengganas" kembali




bila banjir nie, akula yg paling cuak skali kat umah nie, mana taknya bilik aku kat tingkat bawah, so ada kemungkinan air akan masuk.. tapi stakat petang tadi air maintain naje kat parking depan aku aje. segan kot nak masuk..... hehehehe






pgi td masa aku nak g keje, dah macam lain aje. bayangkanlah, kat wharf tadi ada aku sorang aje... itu petanda tu..yg lain tak boleh nak lalu kat seberang sungai sana.


masa nak pergi sekolah, aku main redah aje, maklumla, gelap aku tak nampak ape2. tapi masa balik tadi, baru aku perasan yg air melimpah kat jalan tadi, tinggi rupenya


nasib baik hari nie coco tak banyak meragam. aku redah aje habis basah kuyup, lencun, kotor coco. kesian coco dan tq. love u so much







aku tengah nk bayangkan, macamanala aku nk g keje esok. perluke aku ambik cuti semata2 banjir nie???

holalalala

Tiada ulasan:

Catat Ulasan