Dah berapa orang datang menjenguk

8 Ogos 2010

Hepy Bestday Angah

hari ni, 8/8/10, maka genaplah 8tahun umur anak buah aku yg kedua atau lebih mesra dipanggil angah. dia nia anak mama dan adik kpd ayong. So kalau korang semua perasan, harijadi mereka anak beranak (mama, ayong, angah) memang dekat, semua selang 2 minggu aje. dah suratan ketentuan Ilahi macam tu...(bacalah jugak entri Hepi Bestday Mama ngan Hepi bestday Ayong)


so seperti biasa, aku hanya inginkan kebahagaian dan kesenangan dilimpahi olehNya kepada semua ahli keluarga aku. Aku masih ingat lagi, masa dia ni lahir aku masih lagi menjadi penanam anggur yg tetap kat kampung... lepas dia berumur sebulan lebih aje (mama tak habis pantang lagi) baru aku sambung belajar....

hebatkan dalam diam2 dah 8 tahun umur angah nie, Soooooo
HEPPY BESTDAY ANGAH....

dia ni memang suke posing sejak kecik lagi



video

aksi ayong ngan angah suatu waktu dahulu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan