Dah berapa orang datang menjenguk

19 Jun 2012

Selamat Hari Jadi Icat


icat ngan acit
Rasanya mcm baru semalam aje dia lahir.... pejam celik dah tiga tahun rupanya. kejap aje masa berlalu. sedar tak sedar dah besar dah... harap2 lepas nie akan lebih ceria dan belajar pandai2...
selamat Hari Jadi Icat..........

16 Jun 2012

June Afternoon



Lagu nie untuk kawan lama....

Didn't I tell you everything is possible in this deja vu?
Try the river boat, the carousel, feed the pigeons, Bar-B-Q.
Look at all the people, happy faces all around.
Smiling, throwing kisses, busy making lazy sounds

It's a bright June afternoon, it never gets dark.
Wah-wah! Here comes the sun.
Get your green, green tambourine, let's play in the park.
Wah-wah! Here comes the sun

Some folks are on blankets, slowly daydreaming
and reaching for their food.
Let's go buy an ice-cream and a magazine with an attitude
and put on a cassette, we can pretend that you're a star
cos life's so very simple just like la-la-la

It's a bright June afternoon...

There's a painter painting his masterpiece.
There are some squirrels jumping in the trees,
There's a wide-eyed boy with a red balloon.
All my life I've longed for this afternoon.

12 Jun 2012

Wajik dan Dodol

Tetiba rasa lapar pulak. sambil2 laya internet nie, carila dua makanan tradisi yg paling aku suka. wajik dan dodol. dulu kalau nak makan benda nie, tunggu masa raya ajela. tapi sekarang tak lgi, oder saje......

lagipun dua benda nidah dikomersialkan, so snangla nak jumpa. hatri tu, masa balik kampung sempat jugak aku suruk mak buatkan wajik. 4 kilo tu... puas hati aku makan benda nie. tapi lepas tu mulala gaduh sakit gigi sebab manis sangat. takpela, no pain no gain....

ape2pun aku rasa ada ramai lagi yg suka dua kuih tradisional nie. walaupun manis, tapi ianya memberikan kita tenaga. dan paling penting, ianya akan mengimbau kembali kenangan kita masa kecik2 dulu terutamanya masa raya.. betul tak????












10 Jun 2012

siapa nie?

hii kenal tak saya???

9 Jun 2012

Walimatulurus







7 Jun 2012

Morning Inspection



video