Dah berapa orang datang menjenguk

12 Julai 2010

Perjalananku

Inilah jalan jalan yang harus aku tempuhi tiap2 hari. tp skrg semakin teruk sebab ada pembinaan sepanjang aku ke tmpat kerja. jd sape2 yang selalu tanya mcmana aku pg kerja, inilah yg aku lalui setiap hari. kadang2 aku rasa dah lali dgn habuk dan debu. tapi demi anak bangsa, aku teruskan juga walaupun kadang2 mmg ada rasa malas yg sangat2 menggunung tinggi.
atas feri


jambatan yg tak tau bile nak siapnya

habuk dan berdebu setiap hari


tapi kalau hujan, mesti berlecak




jalan yg nak dinaik taraf jd highway



pembinaan longkang tebat banjir

Jadi kawan2 sekelian.... andaikata korang brada ditempat aku mcmana???? adakah tmpat korang semua macam nie jugak. tp walaupun mcm nie, aku rasa enjoy stiapkali drive. rasa kemahiran memandu aku smakin meningkat stiap kali melalui jln2 yg macam nie stiap hari. so..... fikir fikirkanlah