Dah berapa orang datang menjenguk

22 Julai 2010

Harimau.....

Hari ni aku pergi ikut kawan2 aku pergi beli barang dapur kat pasaraya. aku malas nak ikut diaorg pergi pilih sayur dan ikan, so aku jalanla sorang diri dalam pasaraya tu. tengah2 aku asyik perhati benda yg aku nak beli, aku nampak biskut tiger yg selalu aku makan dulu. macam best aje, siap ada hadiah free lg kalau beli 5 bungkus.





cantik susunannya, kemas dan teratur

jd dipendekan cerita, aku pun pergilah beli biskut nie. bukannya nak makan biskut, tapi nakkan hadiah percuma, bola edisi khas piala dunia.. Tapi masalahnya, aku kena isi borang dan kena bagi sampul plastik biskut tu pd chasher tu, so demi nakkan sangat bola tu, aku terpaksalah pergi beli pulak bekas plastik semata mata nak simpan biskut tu.
siap pergi survey bekas tupperware dulu

lepas aje aku dapat bekas plastik, aku terus bayar harga biskut tu dengan bekasnya sekali dan suruh dia tolong tapaukan untuk aku.



terus aku nak membayarnya
chasher tu baik aje, dia yang tolong aku isikan borang peraduan tu.

nah, inilah hasilnya


Lepas aku siap bayar dan pakcing semua, dapatlah aku satu bekas plastik biskut tiger yg beraneka jenis dan rasa. rasanya jumlah semua biskut tu boleh tampung aku punya kos makanan ringan aku selama seminggu. takpala, bila lagi nak belanja diri sendiri, lagipun aku memng suka kat biskut tiger nie dari dulu lagi. rasanya sedap quality pun bagus dengan harga yg sangat berpatutan (wah..... siap promote lagi)

video

berusaha keras chasher tu packing biskut aku

Hah, cube tengok dua org chasher tu tolong aku tapaukan biskut tu.. penuh satu balang plastik kan. so aku pun tak tau, sampai bila aku boleh habiskan semua biskut2 tue. Kalau aku tak dapat habiskan nanti, pandai pandailah aku sedekah kat kat sape2 yang patut nanti... Apepepun rezeki jangan ditolak, musuh biar dia pergi... holalala