Dah berapa orang datang menjenguk

16 Julai 2010

Buku Skrap Alam Sekitar 2

Harini aku sambung lagi dengan aktiviti pelajar aku buat buku skrap. sebenarnya ok jugak idea aku nie, iyelah asyik mengajar macam biasa aje, sekli skala aku ubah juga cara aku mengajar. diaorang pun happy juga. Ni lagi satu kelas aku buat buku skrap. kelas ni lain skit, kelas bdk2 pandai, so lain skit cara aku nak tackle diaorang. tapi kerja masih sama aje dgn kelas aku yg lagi satu. ape ape pun jomtengok cara mereka bekerja



so serius...


bdk nie lagi serius. muka mmg tak pernah nak senyum. mangga adalah kegemaran dia


pelajar perempuan yg sporting. kita ada tema 1Malaysia kat sini.

Tengah aku sibuk2 memantau kerja mereka semua, adalah seorang mamat nie buat kerja lain. hai hai hai. suka hatilah, janji kerja aku kau dah siapkan. nak tau dia buat ape? tengok gmbar kat bawah nie.
.
.
.
.
.
.




name dia alexson, tapi aku panggil kopral aje aje, sbb cita cita nak jadi kopral polis. semoga berjaya. sempat dia menyusun puzzle tu. lagi pun dlm kelas dialah yg paling comel. tak salah rasanya nak biarkan dia relax kejap.



ni keadaan dalam kelas, masa diaorg tengak sibuk buat buku skrap tadi.





so skrg nie, aku tengah pikir, apelah jenis aktiviti yg aku nak buat minggu dpn nie. takkan nak sama aje kan? ade idea? bagilah komen skit. holalala