Dah berapa orang datang menjenguk

14 Julai 2010

Buku Skrap Alam Sekitar

harini aku masuk ke dlm kelas tersayang. kelas yg aku anggap macam anak tiri aku (maklumla aku guru kelas tu). waktu dah nak balik, so aku bagi mereka kerja bebas, hasilkan bukuskrap pasal alam sekitar, sesuai dengan tema alam sekitar minggu ni. jadi mereka buatla dengan bersungguh sungguhnya. tapi biasalah kecekapan dan kekreatifan pelajar ada peringkat peringkatnya. aku cuma galakan dan beri sdikit pujian kat mereka. yang lain mereka buat sendiri. hasilnya... bolehla aku banggakan dan simpan kat library nanti.. nak tengok hasilnya?.. kat bawah nie sebahagian aje
Daud, co-partner aku

geng back venture, notbad

yg nie aku rasa yg terbaikla...


nak bergambar, tapi malu...


gaya aje yang boleh tahan


Mesti pelik kan dengan hasil kerja diaorang. tapi bagi aku cukup berbaloi, dengan sumber yang terhad, masa dalam sejam dan mood nak balik dah berkobar2, mereka masih lagi menunjukkan minat dan kesungguhan nak buat buku skrap ni. kat bawah nie plak aku tak tau nak cakap ape. tengok ajela....

kerja lelaki, tidak menghampakan

Hilarry, ketua kelas aku yg xde mood arini

inilah sebahagian rutin harian aku, terpaksa mencari pelbagai kaedah agar student aku tak rasa boring (aku pun tak rrasa boring) selain teknik "chalk and talk" , para guru mestilah pelbagaikan teknik mereka barulah semangat skit...
apeapepun, ada satu lagi kelas minggu depan yang aktivitinya sama. nanti kita tengok hasil perbezaan kerja mereka.... holala