Dah berapa orang datang menjenguk

12 Julai 2010

Hidup Tanpa Handphone




Macamana rasanya hidup tanpa hphone?? Itulah apa yang aku rasa skrg ni. bukannya hphone aku ilang atau ape. tapi tertinggal kat umah aku kat semenanjung. walaupun aku ada banyak hphone, tp yg ini yg aku paling sayang. ada sentimental value. selama 3 minggu aku menyuruh adik aku postkan hphone ni, tp dia tak berani, takut ilang nanti. jadi aku pasrahkan diri, yg aku kena tunggu sampai cuti raya ni baru aku balik amik hphone aku yg satu nie. tapi dalam pada tu aku ada gak survey kalau2 ada hphone baru yang aku brkenan. patah tumbuh ilang berganti. tup2 aku berkenan dgn hphone baru nie. takdela canggih sangat tp lebih advance dari yg lama ini. hphoe yg macam mana??? tengok kat bawah ni...


.

.
.
.
.
.
.







Amacam ok tak?? yg penting mesti ada sentuhan merah. Yes its me.... hampir 90% barangan aku mesti warna merah... Ape2pun aku harap hphone jodohnya dengan aku kekal lama hendaknya.