Dah berapa orang datang menjenguk

21 Januari 2014

Nabati, MDS, Papa

pelik pulak tajuk posting kali ni. tapi itulah hakikatnya skrg ni. tiga benda ni aku selalu sebut dalam perbualan biasa dgn kawan2. sampai mereka pun naik konpius apelah yg aku maksudkan.. so kat sini aku kongsikanlah ape2 yang patut.
 
nabati ialah jenama biskut kegemaran aku skrg nie. made from Indonesia!! rasanya mmg best dan satu lagi, tidak kedekut cheesenya..sgt2 meriah. ada banyakjenis lagi (cubalah google sendiri ye kalau nak tau lebih lanjut.)
 
MDS ialah nama pasaraya yang barubukakat depan rumah aku ni.hanya 2minit jalan kaki dah sampai.tak payah naik motor segala.(tapi aku selalu pergi naik kereta, heheheee). ada banyak barang yang dijual kat sini termasuk nabati. soal harganya,samajecuba dia dekat dengan rumah aku.dr bilikdah nampakdah....
 
Papaialah nama yg aku beri gelaran pd housemate aku. Doktor Fozi nama dia. dia lebih senior dr aku dalam pelbagai bidang, so tak salahlah aku panggil dia papa tanpa dia sendiri tau.. heheheee.
 
so itulah serba sedikit diari kehidupan aku sekarang ni...
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan