Dah berapa orang datang menjenguk

15 Februari 2013

Jalan Jalan Ke Kapit... part 1

cuti panjang. ape lagi takkan aku nak duduk terperap kat rumah aje... lagipun "tourist guide peribadi" aku free, so ape lagi.... setelah lama aku mananti dan bersabar, so aku trip ke kapit.. satu kawasan di laluan sg rajang di sarawak. kapit lebih senang dihubungi dengan menggunakan bot eksperss je... lagipun aku mmg belum pernah naik 'kenderaan' jenis itu semenjak aku datang sarawak ni..
 

 
harga tiket pergi..  3rd class..

posing sakan

gamabr dalam bot. lengang aje

bandar kanowit

"chalo" kenderaan utk menyeberang sungai

first pitstop: Song

mcmana aku tak perasan? ada banyak telor rupanya kat atas nie

"sidia" wajib ikut

dah sampai kapit dah..

jalan2 kat market. just survey aje

spot the different

tomyam.. terbaikkk

"sidia" sedang berehat

jgn salah sangka, aku tak tinggal kat sini

posing2 je

kat kmpun baru. kawasan melayu islam

klon kofi pun ada kat sini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan