Dah berapa orang datang menjenguk

13 Oktober 2011

Up Up Away!!

Alhamdulillah, setelah susah payah, banyak dugaan dan tertangguh 2 hari, akhirnya, dapat jugak aku pg ke UMS nie. Ini first tile aku gunakan maswing nie. berdebar2 jugak rasanya. dah duduk sebelah betul2 dengan kipas nie. rasa mcm final destination aje (mintak dijauhkan tuhan)

sampai atas, pramugari cantik ada bagi kuih utk aku makan sikit. alhamdulillah, kenyang



pulau labuan dari atas


lama jugak terbangnya, selama 1jam setengah.sempat gaj aku menikmati keindahan alam ciptaan tuhan


akhirnya sampai jugak kat kkia. semakin berdebar2 aku rasanya



naik taxi terus ke ums. sampai2 sana sesat pulak.. tapi apakan daya. itu cuma dugaan...


tunggu office bukak, ingatkan bleh rilex2. tapi terus masuk kuliah.. dah lama rasanya tak belajar ni. kalau tengok pd jadual memang sgt2 padatnya.. anyway doakan aku berjaya nanti

Tiada ulasan:

Catat Ulasan