Dah berapa orang datang menjenguk

17 Oktober 2011

Diet???

Hai hai hai. skrg nie hidup senang, semua org uruskan. celik mata aje semuanya dah tersedia dgn rapi. lepas mandi, dah siap makanan utk aku yg suka makan nie.... kalau dulu selalu amal aje breakfirst nie, tapi skrg tak lagi.. takkan nak tolak rezeki.. free plak tu...





tgh haripun sama. cukup masa, adalah.. siap tersedia kat meja. tinggal amik aje. siapbooeh tambah lagi.. nak amik lebih pun takpe... dgn kerja aku yg tak susah payah ie, hai hai hai.. makin bertambahla jisim aku gamaknya.....

minggu lepas pun sama, special lagi aku order.. nampaknya lepas nie aku keana kerja keras balikla... nak turunkan berat badan aku yg semakin tak ideal nie... selalula aku ikut kak la berjoging kat sebelah stadium nanti.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan