Dah berapa orang datang menjenguk

18 Disember 2014

Semoga Cepat Sembuh CJ

 
 
Balik dari Kg Jeriah, singgah jap kt hospital. Nak beli waffle. teringat aku yg budak CJ ni warded sbb patah tangan. ada gambar dia berselfie lg nk bgtau semua org yg dia duduk kt hospital. so aku yg sedang bercuti dan dan takde kerja ni, rajin2kan diri nak melawat dia. mmg mudah urusan aku nk pergi jumpa dia ni.
 
Kebetulan waktu aku pergi haritu ahad, so waktu melawat mmg panjang. naik je ke tingkat 2 terus mak dia tegur aku.. Mula2 aku pelik jugak, kenapa nenek si Beatrice ni ada kt kat sini.. Beatrice sakit lagi ke..? (Beatrice student aku yg slalu kena pergi ke hospital utk rawatan sebulan sekali). O patutla, aku lupa yg mak dia tu nenek Beatrice..
3 BFF dari dulu smpai kini
 
Di pendekan cerita, aku pergila jumpa dia. Tanya khabar serba sedikit. teruk jugak patah tangan dia ni. kena masuk besi 2 batang. Hari rabu pulak, lepas aku habis print result PT3 dan hantar ke sekolah, aku ajaklah si Jacksen dan Hendry ni sama2 skali lagi melawat CJ ni. masa ni dia dah usai operation dan lebih cerialaaaa....
 
nasib baik folio moral aku si CJ ni dah hantar.. kalau tak, makin panjangla ceramah aku kt sana haritu..
 
ape2 pun aku doakan semoga cepat sembuh... lagi 3 minggu lagi nk bukak sekloah ni... jgan cari pasal..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan