Dah berapa orang datang menjenguk

22 November 2014

cuti..

cuti datang lagi..

Kiyai dan Carios.. Study bukannye Berlakon!!
selamat bercuti akhir tahun. pada yg tak berapa nak tahu, mesti ingat yg cikgu2 ni akan bercuti sakan bila tibanya cuti panjang akhir tahun mcm ni. tapi sape yg tahu terutamanya cikgu2.. cuti panjang hanyalah pada nama sahaja... hakikatnya cuti panjang ini adalah satu tempoh masa bekerja juga..
 
walaupun smlm dah cuti, aku aku masih lagi bekerja.. seawal pagi carios (ketua kelas aku) sudah call suruh ambil di wharf. dia nk datang rumah. aku jugak yg berjanji nk bawa dia dtg sini.. study goegrafi sblm nk exam hari rabu ni... smlm ada ramai yg nk datang, tapi hujan so ganti pd hari ni... kiyai pun ada dtg jugak. mmg pada awalnya aku nk mereka dua saje yg dtg, tp yg lain pun berminat... silakanlah...

smpai kt rumah, bermulalah sesi pengajaran dan pembelajaran ala2 rejim.. aku bagi rehat kejap saje,yg lain kena buat soalah esei dan struktur... lagipun mmg itupun tujuan aku ajak dia org dtg sini. bukan utk berfoya foya...
 
up up away!!
 lepas ni aku masih nk jaga SPM utk anak anak jamesbond... hari khamis 27 hb ni last. ada 5 paper lagi. amanah yg paling berat utk aku siapkan hujung tahun ni....
 
lepas tu nak pegi mane?? :))
 
mane lagi??? KK laaaa.......papa u tunggu aku datang......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan