Dah berapa orang datang menjenguk

25 September 2011

Musim Exam

pejam celik pejam celik dah sampai hujung tahun,... kejap aje rasanya.. rasa mcm semalam aje aku sambut tahun 2011 nie. So biaalah dah sampai oktober nie, memamg musim exam kat skolah. itu belum kira lagi SPM ngan PMR. INSYALLAH PMR minggu depan aje, SPM ada lagi sebulan lebih. tak lupa jugak exam dalaman. yg memeningkan aku skrg nie, nak buat soalan. bayangkan aku mengajar 4 subjek yg berlainan, setiap subjek ada 2 ke 3 paper.. tak ke pening nak buat tu?

so skrg nie aku tegah berusaha bersungguh sungguh utk membuat exam dgn meng copy n paste dr mama2 buku ngan internet. malas nak pikir banyak banyak, so aku maik jalan mudah ajela... lagipun ada berlambak soalan kat internet nie, jawapan aje yg takde. lagipun soalanya memang ada kualiti, dan aku rasa, student aku bleh jawab kor.(INSYAALLAH)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan