Dah berapa orang datang menjenguk

28 Oktober 2014

Haaa?? James Bond

harini aku dapat surat.surat ni, mmg aku tunggu dah lama.. suruh jaga spm... dah terbayang dah aku akan ke ulu balingian lagi kali ni... dah terbayang dah akan dapat $$$$, dah terbayang dah akan berS5 nanti... dan banyak benda yg manis2 indah...
 
tp pagi, ipah bagi surat kat aku................
 
ha??????? mcm tak percaya..... tak boleh percaya....... mcm ada kesilapan........ mana boleh mcm ni........... aaaagggghhhhhh........ kenapa..........
 
punyelah ada 26 buah skolah kat sini, aku dapat jaga SMK AGAMA??? skolah omar tu... dan jugak skolah munir dan irfan bdk tusyen aku...  tp yg paling tragik... aku kena jumpa dgn.... ooo tidak... dah la menjaga kat situ, jadi ketua pulak....
 
apakah ini ketentuan dan bahagian untuk aku?? akanku cari hikmahnya di situ..
 
so  ape kenan mengenanya SMK AGAMA dgn james bond??? hahahaaa.... kat sini saje je aku nk bergurau senda... dah dia punya pusat exam kod SR 007... so aku bagi gelaran "ANAK ANAK JAMES BOND" :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan