Dah berapa orang datang menjenguk

8 November 2010

2 Carnation part 1

my naughty and ambitious kids


Assalamuaikum....


wah lamanya tak update blog nie... rasa macam bersalah la plak..... dulu masa mula mula buat blog, satu hari sampai 3 entri skali, tp skrg dah malas plak nak update selalu. tak tau kenapa dah musim kot...


so kali ni, aku nk citer pasal kelas aku yg tersayanglaa...... td merupakan hari terakhir aku masuk kelas secara formal. walaupun ada 2 minggu lagi sebelum final holiday, tapi lepas ni, ada perkhemahan dan aktiviti sukan dan permainan. so memang outdoor activity la....

walaupun hari nie yang terakhir, tapi tak beri peluang utk relax2. sempat jugakla aku 'mengerahkan' diaorang semua buat PEKA sains yang dah lama tertunggak dulu. Alhamdulillah, semuanya dah selesai.

lepas siap segalanya, ada masa lagi sejam sebelum mereka semua bolah balik.. nak buat ape ye????? nak katakan pelajar aku nie cemerlang dalam akademik, tak jugak... tapi mereka dalam kategori averagelaaa.... nak dapat hadiah kecemerlangan memang susah sbb kena bersaing dengan 2 lagi kelas yg baik. jadi timbullah idea aku nak buat aktiviti "Hari Kecemerlangan 2 Carnation". sama macam hari kecemerlangan sekolah, tp khas utk kelas aku aje.. hadiahnya pun adala......

macamana dengan 'majlis' tu?? nantikan aje selepas nie.....
holalalalaaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan