Dah berapa orang datang menjenguk

14 Oktober 2010

Jaga Exam Lagi????

Haaa??? mana agaknya aku menghilang ye??? apela yang letih sangat tu?? minggu lepas spt sumer orang tau, PMR tuk pelajar tingkatan 3, so aku pun sibuk jugakla.. bukannya sibuk nak mengajar, tapi sibuk nak menjaga diaorang exam. tahun ni dah masuk tahun ketiga berturut turut aku menjaga exam, tapi first time tuk PMR

Nak jaga tue memang senang, tapi nak buat tu susah bangat!! mana taknya, pagi2 lagi dlm kul 6.00 pagi aku dah mula sibuk amik ketas kat pusat exam, pas tu nak pegi sekolah tempat aku jaga nak setelkan semua benda, ebalum mula exam. kira berpeluh jugakla hari pertama, sbb tak biasa lagi. kelam kabut jugak keadaannya, tapi semua berjalan lancar... :)





yang paling mencabar bagi aku masa menjaga exam nie, ialah masa tengah exam tue.. mengantuknya.... memang memerlukan ketahanan fizikal dan mental yg tinggi maa nak jaga tue. nasib baiklah budak budak yang aku jaga tue tak banyak buat masalah. kira ok jugaklahkan, iyelah masa exam mane boleh buat benda2 yang bukan2


satu lagi, masalahnya aku nie, kes budak yg suke pergi tandas. memamng inilah kerja aku sepanjnag PMR tue, asyik nak ikut diaorng pergi jamban laaaaaaa. naik muka aku. dahla jamban tu jauh, kena lalau banyak blok banggunan, kira famousla aku kejap kat sekolah tu, asyik teman budak yang sakot perut ajelaaaaa...

ape2 pun aku harap semua calon2 PMR yang aku jaga dan skolah aku akan dapat keputusan yang memerlang..... ;) holalalala

Tiada ulasan:

Catat Ulasan