no words...
biarlah gambar berbicara...semoga mereka diberikan kesabaran untuk menghadapi musibah ini...
| harga tiket pergi.. 3rd class.. |
| posing sakan |
| gamabr dalam bot. lengang aje |
| bandar kanowit |
| "chalo" kenderaan utk menyeberang sungai |
| first pitstop: Song |
| mcmana aku tak perasan? ada banyak telor rupanya kat atas nie |
| "sidia" wajib ikut |
| dah sampai kapit dah.. |
| jalan2 kat market. just survey aje |
| spot the different |
| tomyam.. terbaikkk |
| "sidia" sedang berehat |
| jgn salah sangka, aku tak tinggal kat sini |
| posing2 je |
| kat kmpun baru. kawasan melayu islam |
| klon kofi pun ada kat sini |